din jurnalul fericirii…

…din nou citesc pe pagina invizibilului, aceleaşi texte pline de inspiraţie care mă fac să privesc mai adânc în mine şi să mă întreb diverse lucruri…citesc texte care crează momente de conştientizare… sunt doar momente, dar există totuşi, te fac să te întrebi ceva, transmit o tensiune…

mie de exemplu îmi place dimineaţa să mă trezesc cu un zâmbet pe faţă pentru că am mai ajuns să primesc încă o zi pentru viaţa mea… sunt înebunită să îmi terorizez sora şi prietenii cu îmbrăţişări şi mă exaltează la nebunie să vorbesc nimicuri cu D…. îmi place să zâmbesc tuturor celor cu care mă întâlnesc şi dintr-un motiv sau altul întră în discuţie cu mine… îmi place să adun frunze toamna, să merg desculţă vara, să dorm la umbră sub un copac mare primăvara… sau să cânt de una singură în timp ce spăl vasele… mai nou îmi plac şi activităţile meseriei mele, îmi place să pigluiesc ore în şir tot felul de lucruri la machete, la planşe, îmi place să mă furişez seara după 8 în căminul 9 la o farfurie de tortelini şi la o cană de lăptic… aşa cum îmi place să stau şi să privesc maşinile cum trec, în braţele celui drag, în staţia de autobuz… ador să privesc oamenii cum dorm, şi sunt înebunită să fotografiez oameni fericiţi fără ca aceştia să ştie… îmi place să observ lucrurile pe care alţii nu vor sau pur şi simplu nu le observă… aşa cum îmi place să ajung târziu acasă şi să mă trântesc în pat zâmbind în semn de mulţumire că şi astăzi am avut o zi superbă…

potter1

… cu propiile-mi mâini îmi modelez din lut viaţa…frământ bine pământul gălbui şi îl introduc în focul pasiunii…  adaug culoare şi iubire, sentiment şi trăire, implicare şi devotament şi creez cel mai frumos vas din ceramică… lutul nu se usucă…  îl umezesc în fiecare zi cu lacrimi de fericire şi îl remodelez continuu… dau viaţă cu fiecare secundă materiei fine care îmi mângâie mâinile… suntem modele în mâinile Domnului iar vieţile noaste sunt modele îm mâinile noastre… frumuseţea lor nu iese din calitatea materialului ci din cantitatea de iubire pe care o punem atunci când modelăm…

şi toate aceste lucruri mărunte şi nesemnificative pluc încă altele creează viaţa mea… e o viaţă măruntă, o picătură în ocean, dar oceanul ar fi mai mic fără această picătură….

vă doresc o zi minunată!!!!

Leave a comment